نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2709
-
الف
+

کشاورز: اگر هزار بار دیگر هم متولد شوم ، هنرپیشگی را انتخاب می کنم

«محمد علی کشاورز» در مصاحبه ای اعلام کرد اگر هزار بار دیگر هم متولد شوم حرفه بازیگری را انتخاب می کنم.

26 حمل سالگیره تولد «محمد علی کشاورز» یکی از پنج بازیگر بزرگ سینما و تیاتر ایران است که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر این کشور می باشد.

به گزارش آی فیلم2، «محمد علی کشاورز» ؛ استاد بازی در کرکتر های مردان پرقدرت است. جذبه و کاریزمای زیادی دارد. محمد ابراهیم «مادر»، شعبان استخوانی «هزار دستان»، جناب حاکم «کفش های میرزا نوروز» و اسدالله خان «پدرسالار» نمونه کوچکی از بازی های درخشان او در سینما و تلویزیون است.

«محمد علی کشاورز» یکی از پنج بازیگر بزرگ سینما و تیاتر ایران ، متولد ۲۶ حمل ۱۳۰۹ خورشیدی دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

او که از بازیگران محبوب کارگردان فقید سینمای ایران «علی حاتمی» به حساب می آمد، در سالروز تولدش طی مصاحبه ای بیان داشته است: «امروز در حالی هشتاد و نه سالگی را تجربه می‌کنم که بیش از هر دوره دیگری می‌دانم همانطور که حضرت حافظ فرمودند ایام غم نخواهد ماند. می‌دانم که این روزها همه ما در محاصره اخبار تلخ قرار گرفتیم، شاید حس کنیم این تلخی‌ها ابدی است. اما ابداً چنین نیست و نخواهد بود.»

محمد علی کشاورز همچنان گفت: «از این که در طول دهه‌ها من را همواره مورد عنایت‌تان قرار دادید، سخت مسرورم و امیدوارم بتوانم لایق این مهر باشم. بی‌تردید اگر هزار بار دیگر متولد شوم حرفه‌ یی که پیشه می‌کنم هنرپیشگی است، چرا که هیچ چیزی به اندازه بازیگری مرا خوشحال نمی‌کند و فاصله من را با مردم کم نمی‌کند.»

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر